سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوماسیون های فوق العاده جهانی

اهمیت استفاده از نرم افزار حضور غیاب:

بسته به نوع شغل کارکنان در صنایع بزرگ ، معمولاً برای هر مشاغل چندین گروه کاری و الگوهای مختلف در نظر گرفته می شود. بدیهی است که جمع آوری دستی اطلاعات کارکنان سخت است و ممکن است چند روز طول بکشد. نرم افزار حضور غیاب یک ابزار دقیق برای مدیریت و کنترل ترافیک کارکنان است. استفاده از دستگاه حضور غیاب  می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از اتلاف وقت در شرکت شود.

 

مزایای ردیابی زمان و نرم افزار حضور غیاب:

 

صرفه جویی در مصرف کاغذ و جلوگیری از قطع درختان

پردازش درخواستها و گزارشها در زمان واقعی

اطلاعات پشتیبانی و دسترسی در هر زمان

کار با نرم افزار حضور در زمان آسان است

محاسبه ساعات کار بدون کوچکترین خطای انسانی

قابلیت انتقال اطلاعات به نرم افزار حقوق و دستمزد

 

سیستم حضور  غیاب آنلاین - حقوق و دستمزد دقیق

 

سیستم حضور و غیاب آنلاین - حقوق و دستمزد دقیق

 

به عنوان یک کارمند ، هیچ چیز نمی تواند به اندازه کوتاه شدن حقوق و دستمزد هنگام بالا آمدن روز پرداخت ، ناامید کننده باشد. اصلاح چنین اشتباهاتی به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد و در بیشتر مواقع به هیچ وجه اصلاح نمی شود. بسیاری از اوقات کارکنان به دلیل سیستم ضعیف حضور غیاب ، کمتر از آنچه سزاوار آن هستند به خانه می روند.

 

شناخت کارگران خوب و بد:

به عنوان یک کارمند سخت کوش ، تلاش های شما به زودی از طریق یک سیستم حضور غیاب آنلاین به رسمیت شناخته می شود و این احتمالاً منجر به ارتقاء یا پاداش برای ایجاد انگیزه بیشتر می شود. به همین ترتیب ، با اسلایکرها نیز شناسایی و بر اساس آن برخورد می شود.

 

بهبود انصاف

اکثر کارکنان در شرایطی قرار گرفته اند که شاهد دور شدن همکاران خود از ورود دیرهنگام ، استراحت طولانی ناهار و خروج زودرس بوده اند. این می تواند باعث ایجاد بی عدالتی در کسب و کار شود و کارکنانی که همیشه به قوانین زمان پایبند هستند نیز در تقلب مشکلی نمی بینند.

با گذشت زمان ، هیچ کس به خود پایبند نخواهد بود و از هیچ قانونی در تجارت پیروی نمی کند و این امر در نهایت باعث به زانو در آمدن این تجارت می شود. یک سیستم مدیریت معتبر حضور غیاب ، چنین رفتاری را زودتر مهار می کند و هیچ کارمندی به دلیل آنچه می بیند و رفتار ناعادلانه احساس ناراحتی نمی کند.

همانطور که قبلاً مشاهده کردیم ، با سیستم ردیابی زمانمانند ساعت زیپ ، ثبت دقیق زمان ورود و خروج هر کارمند در شرکت آسان خواهد بود. این بدان معناست که نرم افزار ما به وضوح کارمندانی را که مستحق دستمزد یک روز کامل هستند و کسانی که مستحق حقوق نیستند نشان می دهد.

همچنین ، به عنوان یک کارمند وفادار ، نگران این نباشید که همکاران شما و دیگران را با ساعت کاری داخل و خارج از محل کار در راحتی خانه خود فریب دهند. سیستم حضور و غیاب ساعت زیپ از فناوری موقعیت یابی موقعیت جغرافیایی برای دفع کارگران استفاده می کند که ممکن است سعی کنند همه را فریب دهند که فکر می کنند در واقع هر بار که داخل و خارج می شوند در محل حضور دارند.