سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوماسیون های فوق العاده جهانی

نظر

دستگاه حضور غیاب کارتی چیست؟

در دستگاه های حضور و غیاب کارتی، به هر فرد یک کارت مجزا اختصاص داده می شود که تردد خود را با استفاده از کارت ثبت نمایند. کارت های موجود در بازار در انواع کارت های تماسی یا مغناطیسی و کارت های بدون تماس موجود است.

 

یکی از معایب عمده دستگاه های حضور و غیاب کارتی این است که در صورتی‌ که دارنده کارت، آن را گم کند و یا کارت مورد نظر، دچار آسیب‌هایی از قبیل شکستگی شود تا زمانی‌که کارت جدید، جایگزین نگردد امکان ثبت تردد و کنترل وجود ندارد.

و همینطور این دستگاه ها نیاز به یک ناظر دارد تا تقلب صورت نگیرد بنابراین وجود ناظر میتواند هزینه اضافه ای در بر داشته باشد.

 

مزایای خرید دستگاه حضور غیاب کارتی چیست؟

یکپارچه بودن  : 

یکپارچه کردن سیستم ثبت اطلاعات ورود و خروج است که موجب می‌شود یک دیتابیس بسیار ارزشمند، بدون صرف زمان و هزینه اضافه در اختیار واحدهای اداری مختلف قرار بگیرد.

راحتی کارمندان :

نیازی نیست شخصی را برای ورود و خروج افراد مأمور کنید چراکه کارمندان نیز به سادگی با استفاده از کارت شناسایی سازمانی خود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و ظرف چند ثانیه ورود و خروج خود را ثبت می‌کنند و این موجب می‌شود تا عبور و مرور در هنگام ورود و خروج بسیار سریع و روان باشد.

حساب‌وکتاب دقیق :


با استفاده از سیستم‌های دیجیتال ورود و خروج مانند خرید دستگاه حضور و غیاب کارتی، این ساعات به صورت دقیق حتی با محاسبه ثانیه ثبت می‌شود و دیگر مشکلی از این بابت پیش نمی‌آید.

جلوگیری از تقلب :


شاید به نظر کارمندان نیم ساعت تأخیر چیز خاصی نباشد، اما اگر آن را در مدت یک ماه در نظر بگیریم تبدیل به 15 ساعت می‌شود و فقط اگر نصف کارمندان این عمل را انجام دهند بازدهی شرکت و یا سازمان بسیار پایین خواهد آمد.
این محاسبات دقیق حتی ورود و خروج مدیران رده‌بالا را نیز دقیق ثبت می‌کند و می‌تواند به صاحبان کسب و کار بسیار کمک کند.

قابلیت شبکه شدن :

این قابلیت به شما این اجازه را می‌دهد که اطلاعات را به صورت دسته‌بندی‌شده و سطح‌بندی شده، به بخش‌های مختلف اداری سازمان خود منتقل کنید و بتوانید گزارشگیری‌های بسیار سریع و دقیقی را از وضعیت رفت آمد و تردد کارمندان خود در لحظه دریافت کنید.

اتصال به دوربین :

شما با خرید دستگاه حضور غیاب کارتی می‌توانید به راحتی این سیستم‌ها را به دوربین‌های کنترل تردد موجود در آن محیط متصل کنید و علاوه بر ثبت داده‌های ورود و خروج، تصاویر مربوط به آن را نیز در سیستم ثبت کنید.

همچنین می‌توانید سیستم را به هشداردهنده‌های صوتی موجود در محوطه کاری خود متصل کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل و خطری آن‌ها اقدام به پخش صدای هشدار در محیط کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن، افراد از بروز خطر اگاه شوند و نسبت به آن عکس‌العمل لازم را انجام دهند.

 

قابلیت اتصال هوشمند :

بسیاری از این دستگاه‌ها قادر هستند تا به صورت هوشمند با استفاده از شبکه اینترنت، به دستگاه‌های مختلف متصل شوند.

به عنوان مثال شما با استفاده از گوشی هوشمند خود می‌توانید تنظیمات مربوط به آن سیستم را کنترل کنید و یا اطلاعات موجود بر روی سیستم را به صورت لحظه‌ای دریافت کنید. این قابلیت می‌تواند در زمانی که شما در یک سفر کاری هستید، بسیار کارآمد باشد و شما می‌توانید از راه دور به راحتی با خرید دستگاه حضور و غیاب کارتی حضور و غیاب و تردد کارمندان خود را مورد بررسی قرار دهید.

 

یکی از دغدغه‌های بسیاری از مدیران در سازمان‌های بزرگ و پر جمعیت، نحوه حضور و غیاب کارمندان و ثبت زمان ورود و خروج آن‌ها است.

استفاده از دستگاه‌های کنترل تردد هوشمند یکی از بهترین شیوه‌ها است که بسیاری از ادارات از آن استفاده می‌کنند. خرید دستگاه‌های حضور و غیاب هوشمند ممکن است در ابتدا کاری پر هزینه به نظر آید، اما با استفاده از آن متوجه خواهید شد که ارزش آن بسیار بالاست.

 

ویژگی‌های متمایز دستگاه های حضور و غیاب کارتی

 

کیفیت ساخت و هم‌چنین گارانتی معتبر 

امکان گزارش‌گیری لحظه‌ای

 سریع و بدون خطا بودن

امکان ایجاد زمان‌بندی برای هر کارمند 

 

نحوه مراقبت و تمیز کردن دستگاه حضور غیاب کارتی

این سیستم‌ها را از تابش مستقیم نور خورشید، رطوبت، گرد و خاک، آلودگی و غبار و یا دوده دور نگه دارید.

محل مناسب برای نصب دستگاه مهم است،جایی باشد ک تردد به راحتی صورت بگیرد

برای تمیز کردن دستگاه در بازه‌های منظم زمانی یک یا دو هفته‌ای اقدام کنید.

دستگاه را با یک دستمال نمناک و نرم تمیز کنید 

 

 

شرکت سیمرغ جهانگستر یکی از تولید کننده گان بسیار قدرتمند در حوزه  دستگاه های کنترل تردد پرسنل و کارکنان  در ایران است. جهت مشاوره رایگان و خرید دستگاه حضور و غیاب با قابلیتهای کارت، رمز، اثر انگشت، تشخیص چهره با امکانات تب سنجی افراد زمان ورود، شناسایی از طریق کف دستّ میتوانید با واحد بازرگانی و فروش این شرکت در تمام ساعات شبانه روز تماس گرفته و یا خرید خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه های شرکت به صورت 24 ساعته انتخاب و خریداری فرمایید.

دستگاه های حضور و غیاب این شرکت، شامل یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد قابل توجه اینکه از مزایای دستگاه های این شرکت کار کردن آسان و ساده آنهاست.

مشاوره رایگان 24 ساعته: 09102308610

فروشگاه اینترنتی شرکت: https://digijahan.com