سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوماسیون های فوق العاده جهانی

نظر

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، یکی از انواع سیستم های ثبت تردد با قابلیت احراز هویت از طریق اسکن چهره می باشد.

این دستگاه ها با استفاده از ویژگی های بیومتریک چهره، هویت افراد احراز شده و ساعات ورود و خروج، میزان کسر کار، اضافه کار، ماموریت و غیبت پرسنل را ثبت می شود.
جدید ترین دستگاه های کنترل تردد تشخیص چهره، مجهز به دوربین مادون قرمز می باشد که امکان ثبت تردد پرسنل در کمترین زمان ممکن با درصد امنیت بالا و کمترین میزان تقلب و خطا را دارند.

خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

با توجه به شرایط کنونی که در دنیا و کشورها بخاطر شیوع بیماری کرونا به وجود آمده استفاده از روش‌ها و دستگاه‌های پیشرفته برای ثبت و کنترل دقیق افراد در ادارات و سازمان ها به موضوع قابل توجهی تبدیل شده است که یکی از جدیدترین دستگاه کنترل تردد که امروزه مورد استفاده سازمان ها قرار گرفته، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می باشد.

علاوه بر رعایت پروتکل بهداشتی که مهم ترین مسئله در دنیای امروزی است، این دستگاه مزیت های فراوان دیگری نیز دارد، از جمله:

1. طول عمر بالای دستگاه
2. امنیت بالای دستگاه تشخیص چهره افراد
3. سرعت عمل بالا و شناسایی آسان

 

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره کدام است؟!

اگر در هنگام خرید دستگاه حضور غیاب با این وسوسه روبرو شدید که بهترین دستگاه حضور و غیاب کدام می باشد، به شما پیشنهاد می کنیم پیش از هر چیزی نیاز مجموعه خود و میزان بودجه در نظر گرفته شده را بررسی کنید.

از همه مهمتر کلیه ویژگی ها و قابلیت های دستگاه مورد نظر را بررسی کنید. در این حالت می توانید بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را خریداری کنید.

همانطور که مشاهده کردید فاکتورهای مختلفی می تواند ملاک انتخاب بهترین دستگاه باشد.

 

مهم ترین مزایای خرید سیستم تشخیص چهره 

1- افزایش امنیت

در سطح شخصی و فردی، شناسایی چهره می تواند به عنوان یک ابزار امنیتی برای قفل کردن دستگاه های شخصی و نیز در دوربین های نظارتی استفاده شود.

 

2- کاهش جرایم

تشخیص چهره، ردیابی سارقان، دزدها و متجاوزان را آسان تر می کند.

 

3- راحتی بیشتر

 برای تشخیص چهره، مانند اثر انگشت یا سایر اقدامات امنیتی نیازی به تماس نیست، با توجه به شرایط کنونی جهان که درگیر بیماری کرونا است ، احراز هویت با چهره، تأیید و شناسایی سریع، خودکار و بدون دردسر را ارائه می دهد.

 

4- افزایش سرعت

فرایند شناسایی چهره تنها چند ثانیه زمان می برد، که این برای سازمان ها و شرکت ها بسیار مفید است.

 

در اخر :

خرید دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره با توجه به کارایی بالایی که در استفاده از این فناوری وجود دارد و امکاناتی مثل تب سنجی و تشخیص چهره از روی ماسک می تواند بسیار مفید و کاربردی بوده و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مجموعه شود.

 

 

شرکت سیمرغ جهانگستر یکی از تولید کننده گان بسیار قدرتمند در حوزه  دستگاه های کنترل تردد پرسنل و کارکنان  در ایران است. جهت مشاوره رایگان و خرید دستگاه حضور و غیاب با قابلیتهای کارت، رمز، اثر انگشت، تشخیص چهره با امکانات تب سنجی افراد زمان ورود، شناسایی از طریق کف دستّ میتوانید با واحد بازرگانی و فروش این شرکت در تمام ساعات شبانه روز تماس گرفته و یا خرید خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه های شرکت به صورت 24 ساعته انتخاب و خریداری فرمایید.

دستگاه های حضور و غیاب این شرکت، شامل یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد قابل توجه اینکه از مزایای دستگاه های این شرکت کار کردن آسان و ساده آنهاست.

مشاوره رایگان 24 ساعته: 09102308610

فروشگاه اینترنتی شرکت: https://digijahan.com