سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوماسیون های فوق العاده جهانی

 

شما زمانی می‌توانید بهترین دستگاه حضور و غیاب را انتخاب کنید که نیازهای سازمانتان را بشناسید و بتوانید با توجه به مزیت‌ها و معایب هر دستگاه، بهترین نوع آن را برای سازمانتان انتخاب کنید.

 

اگر این موارد در آن دستگاه وجود داشت آن را بخرید:

 

گارانتی معتبر و طولانی

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که برای خرید یک دستگاه حضور غیاب خوب باید مد نظر داشته باشید، گارانتی داشتن آن است.

بهترین دستگاه حضور غیاب، دستگاهی است که گارانتی معتبر و طولانی پس از فروش داشته باشد تا بتوانید با خیالی آسوده به فروشنده‌ی آن اعتماد کنید!

 

سرعت پردازش بالا

یکی دیگر از پارامترهای بهترین دستگاه حضور غیاب این است که سرعت پردازش بالایی داشته باشد تا بتواند حجم بالایی از اطلاعات را در کمترین زمان ممکن، پردازش کند.

این موضوع مخصوصا برای شرکت‌هایی که تعداد کارمندان زیادی دارند اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

امنیت در خروجی گرفتن از دستگاه

بحث امنیت زمانی که از دستگاه خروجی می‌گیرید بسیار مهم است زیرا هیچ مدیری نمی‌خواهد که اطلاعات کارمندانش به دست افراد غیر مجاز بیفتد.

به همین دلیل زمان خریداری یک دستگاه حضور و غیاب باید به بحث امنیتی آن توجه ویژه‌ای داشته باشید!

 

کیفیت اسکن تصاویر

هرچه کیفیت دوربین دستگاه بهتر بشد و بتواند تصاویر را بهتر اسکن کند، دقت دستگاه بالاتر است و می‌توانیم انتظار خروجی بهتری را از دستگاه داشته باشیم.

دستگاه‌های حضور غیاب دیجی جهان، با فراهم آوردن گارانتی معتبر و طولانی، سرعت پردازش بالا در تمامی دستگاه‌ها و امنیت بالای نرم‌افزارهای مربوطه، تمامی شرایط لازم برای بهترین دستگاه حضور و غیاب را فراهم کرده است.

 

نکاتی مهم که در هنگام خرید دستگاه حضور غیاب حتما باید مد نظر داشته باشید!

در هنگام خرید دستگاه حضور غیاب، حتما نکات زیر را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل دستگاه حضور و غیاب را خریداری کنید.

 

اگر به دنبال خریدن ارزان‌ترین دستگاه حضور غیاب هستید؛ ما دستگاه حضور غیاب کارتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا قیمت آن از سایر دستگاه‌های حضور غیاب کمتر است اما خب نقاط ضعف خاص خودش را هم دارد.

ولی عملکرد سریع‌تری نسبت به سایر دستگاه‌ها دارد و برای سازمان‌های شلوغ هم به صرفه‌تر است و هم مناسب‌تر چون کارکنان نیازی ندارند تا مدت طولانی در صف حضور و غیاب بایستند.

اگر تصمیم دارید دستگاه‌های حضور غیاب بیومتریک را خریداری کنید، حتما به سرعت پردازش آن‌ها توجه کنید. چون دستگاه‌های بیومتریک معمولا سرعت پردازش کمتری نسبت به سایر دستگاه‌ها دارند و اگر سرعت آن‌ها از حد معینی پایین‌تر باشد مشکلات بسیاری را برای سازمانتان به وجود خواهد آورد.

حافظه‌ی دستگاه، یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، مخصوصا در خرید دستگاههای بیومتریک. اگر دستگاه حافظه‌ی کمی برای ثبت تردد کارکنان شما داشته باشد قطعا در آینده برایتان مشکل‌ساز خواهد بود.

وجود باتری UPS در دستگاه حضور و غیاب. این یکی از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید دستگاه ساعت زنی باید به آن توجه داشته باشید.

باتری یو پی اس در هنگام قطع شدن جریان برق، دستگاه را روشن نگه می‌دارد و عملکرد آن را متوقف نمی‌کند. دستگاه شما اگر فاقد باتری باشد در زمان قطع جریان برق عملکردش مختل می‌شود و ممکن است در زمانی که بیش از هر وقت دیگری به آن نیاز دارید، شما را عاجز کند.

 

شرکت سیمرغ جهانگستر یکی از تولید کننده گان بسیار قدرتمند در حوزه  دستگاه های کنترل تردد پرسنل و کارکنان  در ایران است. جهت مشاوره رایگان و خرید دستگاه حضور و غیاب با قابلیتهای کارت، رمز، اثر انگشت، تشخیص چهره با امکانات تب سنجی افراد زمان ورود، شناسایی از طریق کف دستّ میتوانید با واحد بازرگانی و فروش این شرکت در تمام ساعات شبانه روز تماس گرفته و یا خرید خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه های شرکت به صورت 24 ساعته انتخاب و خریداری فرمایید.

دستگاه های حضور و غیاب این شرکت، شامل یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد قابل توجه اینکه از مزایای دستگاه های این شرکت کار کردن آسان و ساده آنهاست.

مشاوره رایگان 24 ساعته: 09102308610

فروشگاه اینترنتی شرکت: https://digijahan.com