سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوماسیون های فوق العاده جهانی

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه ساعت زنی چشمی یکی از انواع پیشرفته‌ی دستگاه‌های حضور و غیاب است و قیمت نسبتا بالاتری هم نسبت به دستگاه‌های کارتی و اثر انگشتی دارد.

البته امنیت آن هم نسبت به این دستگاه‌ها بسیار بالاتر است!

نکاتی که باید درباره‌ی دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بدانید:

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های حضور و غیاب برای سازمان‌ها در این دوران اپیدمی و فراگیر شدن کرونا، استفاده از همین دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص چهره است.

از تکنولوژی تشخیص چهره، معمولا برای حضور و غیاب در سازمان‌هایی استفاده می‌شود که امنیت افراد و سازمان در معرض ریسک بالایی قرار داشته باشند.

مشکل دیگر این دستگاه، قیمت بالای دستگاه است.

در نتیجه اگر مدیر یک شرکت متوسط یا کوچک هستید که مسائل امنیتی زیاد هم برایتان اهمیت ندارد، لزومی ندارد که برای خرید دستگاه تشخیص چهره این همه هزینه کنید!

بلکه کافیست با خریدن دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کمی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و نیازهایتان را نیز با خریدن این دستگاه برطرف کنید!

 

شرکت سیمرغ جهانگستر یکی از تولید کننده گان بسیار قدرتمند در حوزه  دستگاه های کنترل تردد پرسنل و کارکنان  در ایران است. جهت مشاوره رایگان و خرید دستگاه حضور و غیاب با قابلیتهای کارت، رمز، اثر انگشت، تشخیص چهره با امکانات تب سنجی افراد زمان ورود، شناسایی از طریق کف دستّ میتوانید با واحد بازرگانی و فروش این شرکت در تمام ساعات شبانه روز تماس گرفته و یا خرید خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه های شرکت به صورت 24 ساعته انتخاب و خریداری فرمایید.

دستگاه های حضور و غیاب این شرکت، شامل یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد قابل توجه اینکه از مزایای دستگاه های این شرکت کار کردن آسان و ساده آنهاست.

مشاوره رایگان 24 ساعته: 09102308610

فروشگاه اینترنتی شرکت: https://digijahan.com