سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوماسیون های فوق العاده جهانی

نظر

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه  تشخیص چهره به سادگی مستلزم آن است که هر دستگاهی که دارای فناوری عکاسی دیجیتال است، تصاویر و داده های لازم برای ایجاد و ثبت الگو صورت فردی را که نیاز به شناسایی دارد، تولید و به دست آورد.

بر خلاف راه‌حل‌های شناسایی دیگر مانند رمز عبور، تأیید از طریق ایمیل، عکس‌های سلفی یا شناسایی اثر انگشت ، تشخیص چهره  از الگوهای ریاضی و دینامیکی منحصربه‌فرد استفاده می‌کند که این سیستم را به یکی از امن‌ترین و مؤثرترین آنها تبدیل می‌کند .

هدف از تشخیص چهره، از تصویر دریافتی، یافتن یک سری داده از همان چهره در مجموعه ای از تصاویر آموزشی در یک پایگاه داده است. مشکل بزرگ این است که اطمینان حاصل شود که این فرآیند در زمان واقعی انجام می شود، چیزی که برای همه ارائه دهندگان نرم افزار تشخیص چهره در دسترس نیست.

تصویر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره چگونه کار می کند؟

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره با گرفتن یک تصویر ورودی از یک دستگاه دوربین به صورت دو بعدی یا سه بعدی بسته به ویژگی های دستگاه کار می کنند.

اینها اطلاعات مربوط به سیگنال تصویر ورودی را در زمان واقعی در عکس یا ویدیو در یک پایگاه داده مقایسه می کنند و بسیار مطمئن تر و ایمن تر از اطلاعات به دست آمده در یک تصویر استاتیک هستند.

در این مقایسه چهره ها، تصویر دریافتی را بدون هیچ گونه حاشیه خطا تجزیه و تحلیل ریاضی می کند و تأیید می کند که داده  با شخصی که باید از این سرویس استفاده کند یا درخواست دسترسی به برنامه، سیستم یا حتی ساختمان را دارد، مطابقت دارد .

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره چیست؟

دستگاه های حضورغیاب تشخیص چهره جهانگستر به قدری قابل اطمینان هستند که شما هیچ گاه نگرانی از بابت هک دستگاه تشخیص چهره نخواهید داشت کافیست پس از نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره (Facial Recognition Attendance Machine) یک بار آن را به همراه نرم افزار حضور و غیاب با توجه به نیازها و برنامه های سازمانی خود تنظیم نموده و از خدمات آن بهره ببرید.

مزیت دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره نسبت به دستگاه های اثر انگشتی

صرفه جویی در زمان و کاهش بیماری با خرید دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره:

زمانی که بیماری هایی مانند سرماخوردگی و ویروس کرونا یا آنفولانزا در بین کارمندان گسترش پیدا کند، حضور کارمندان در محل کار را کاهش می دهد. با استفاده از دستگاه تردد تشخیص چهره ، کارکنان می توانند در مدت زمان کوتاه تری وارد و از محل خارج شوند، زیرا نیازی به لمس و تماس فیزیکی با دستگاه حضور و غیاب جهت ورود و خروج نیست. این امر موجب صرفه جویی در زمان و همچنین به حداقل رساندن بیماری های گسترش یافته به علت تماس فیزیکی است.
دستگاه حضور غیاب چهره برای محیط های کارگاهی، بخش های صنعتی، بخش های عمرانی، ساختمان سازی، تراشکاری و کلا محیط هایی که افراد بنا به کارشان دارای اثر انگشت سالمی نیستند و استفاده فیزیکی از بدن خود برای انجام کارها می نمایند، می تواند مفید واقع شود. اما در مکان هایی نظیر محیط های اداری، ارگان دولتی و غیره که محیط کار سالم و بدون دغدغه و دخالت اعضای بدن صورت می گیرد استفاده از دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی می تواند انتخاب مناسبی جهت کنترل تردد ها باشد.
دستگاه های حضور و غیاب با تشخیص چهره دارای ثبت تعداد تردد بیشتری نسبت به دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی می باشند و برای مکان هایی که بالای 100 نفر پرسنل دارند می تواند انتخاب مناسبی واقع شود اما در اداره های کوچک که دارای پرسنل کمتری می باشند استفاده از دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.